måndag 13 april 2009

Förberedelser inför morgondagen...

Imorgon ska det pysslas!!

Vi var några tjejer som var hemma hos Maria i november förra året och hade pysseldag. Vi gjorde kort, virkade, broderade, åt och hade det trevligt. I februari hade Maria och jag en dag med korttillverkning, något vi sa att vi snart skulle göra igen. Nu har det ju gått några månader, men vi har äntligen hittat en dag som passar inte bara oss två utan ytterligare tre tjejer som vill vara med.

Eftersom jag är den med mest pysselsaker bestämdes det att vi ska vara hos mig denna gång, vilket innebär att jag just nu borde städa lite eller vara på väg till affären för att handla något att bjuda på imorgon - men nej, jag sitter här... =)

Ska nog försöka komma på vad jag ska pyssla med imorgon också. Risken finns annars att jag mest kommer sitta och titta på vad de andra sysslar med. Kanske kan påbörja några kort ikväll som jag kan färdigställa imorgon...

Inga kommentarer: