måndag 6 april 2009

Fiskeförbudet återinfört

Vet inte varifrån jag fått idén, men ända sedan jag flyttade in i denna lägenhet har jag haft en fiskeförbuds-skylt på insidan av toalettlocket... Väldigt ofta har mina gäster kommit ut från badrummet med en kommentar om skylten eller ett litet leende. När toalettsitsen gick sönder i somras, och jag fick en ny så försvann ju skylten och jag har inte riktigt tagit mig ork att göra om den. Dock har jag fått lite synpunkter på att den är borta, så idag bestämde jag mig för att fixa till en ny.

Lite självhäftande plast från färgaffären, en mall, penna och sax tog jag med ut på balkongen i det fina vädret. Och nu har jag ännu en gång förbud mot att fiska i min toalett... =)



När jag ändå fotograferade i badrummet passade jag på att ta ytterligare en bild på toaletten. Har dekorerat den med några fjärilar i svart självhäftande plast också. Det behöver inte vara varken dyrt eller så värst komplicerat att "snygga till" saker...

2 kommentarer:

Hanna sa...

Det blev ju bra det där! Fina fjärilar också.

Tiggy sa...

Vilka roliga idéer! :-D