fredag 19 december 2008

Man ska egentligen inte leka med maten...

... men jag kunde inte låta bli =)



Så här "duktig" har alltså jag varit idag! Pepparkakorna är ungefär 3 cm höga och 1½ cm breda. Sist jag bakade dem var tillsammans med Föräldrarna och LillaSyster, och jag höll på att driva alla till vansinne med mina mini-pepparkakor som bara gick sönder. I år har jag bakat ensam, så då fick jag hålla på som jag ville... =)

Det blev några stora pepparkakor också; pusselbitar, blommor, batman-fladdermöss och några hjärtan. Kanske inte så traditionella, men de smakar - förhoppningsvis... - precis som vanligt.

Packade ihop några kakor och gav en liten påse till Maria förut innan vi skulle ut och promenera...

Texten på etiketten är "Hälsningen får du pussla ihop själv... =)"
(Blev ytterligare ett suddigt kort)


Inga kommentarer: