fredag 5 december 2008

Inte bara för min egen skull längre...

Nu blev helt plötsligt min blogg på "allvar"...
Maria fick adressen hit, och det innebär att någon faktiskt besökt denna blogg =)

Så helt plötsligt "måste" jag väl skriva!!

Sitter just nu och förbereder en julklapp... Hade Marina på besök förut och jag hjälpte henne med en hobbyrelaterad sak (vill inte säga för mycket...) och fick en idé på den perfekta julklappen till Föräldrarna. Har suttit lite och funderat över utförandet, och ska nog gå iväg en sväng till en affär här i Kumla för att inhandla det jag behöver lite senare idag...

(Ja, jag vet - är kanske lite kryptisk, men det blir ju ingen överraskning på julafton om jag berättar här. Djungeltelegrafen fungerar på de mest märkliga sätt... =) Men om det blir lyckat så kommer det nog bilder här)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ska bli intressant att se vem av oss som bryter ihop först efter våra framtida projekt!!! Ha, ha.... Jag känner både dig och mig så jag garanterar att det blir JAG!!!

//Marina