söndag 21 december 2008

Kaos...


Så här såg mitt köksbord ut kl 02.30 i natt...

Satt och pysslade fram tills klockan var tolv ungefär, sen kände jag att jag började bli lite trött. Hann dock bara ligga i sängen några minuter innan jag kom på den perfekta idén för en av julklapparna. Så då var det ju ingen idé att ligga kvar i sängen, utan det var bara att kliva upp och släpa fram ännu mer grejer och sätta igång.

Man kan nog inte påstå att jag har så värst ordning när jag pysslar... Lägger ifrån mig saker lite överallt, vet inte hur många gånger jag letade efter blyertspennan igår kväll/natt. Den låg alltid gömd under saxar, stansar, stämplar och papper... =)

Känner mig lite trött idag, men eftersom jag blev väldigt nöjd med resultatet av nattens pysslande så gör det inte så mycket.

Har varit duktig med att fotografera de flesta saker jag gjort (med varierande bildkvalitet...) och så snart julklapparna är öppnade så kommer det upp lite bilder här!

Har bara två julklappar kvar att inhandla, sen är jag klar. Eller VI ska jag kanske säga, eftersom jag och Syskonen alltid handlar julklapparna ihop. Ska in till "Stora Staden" några dagar så det sista fixas då.

1 kommentar:

Maria sa...

Oj hurtigt! Men har man fått en riktigt bra idé i huvudet så är det svårt att tänka på nåt annat...

och det ser percis likadant ut hos mig när jag är igång. :)