torsdag 18 december 2008

I'm in love... =)

Tror jag nämnde i inlägget om alla mina tomtar att jag gillar att shoppa... och det är väl inte direkt någon nyhet för er som känner mig.

En sak som jag lägger ganska mycket pengar på är pysselprylar. Hade en diskussion med S om det igår, där jag berättade att jag funderar på att ha ett "nyårslöfte" (bryter dem alltid, så det är väl egentligen ingen idé...) att inte köpa så enormt mycket pysselsaker detta år. Jag har ju nämligen så det räcker och blir över... =) Han tyckte dock att det väl inte gör så mycket om jag handlar dessa saker - dels så använder jag ju dem ganska mycket, sedan så är det väl (förutom böcker) min enda riktiga hobby, och dessutom blir jag väldigt glad av det jag köper...

Och det är detta jag vill komma fram till med det här inlägget; jag sitter här småleende och väldigt glad. Jag var nämligen och hämtade ett paket på posten förut... Hittade en internetbutik som bland annat sålde stansar/punchar och där hittade jag en stans med en pusselbit och en med en stor fjäril. - För er som inte har en aning om vad jag pratar om så är det ett verktyg där man trycker ut en figur i papper som man sedan kan klistra på kort mm. - De som var med på pysseldagen hos Maria vet ju att jag har några stansar sedan förut, men nu har jag alltså ytterligare några till... =)

Har en mindre fjärilsstans redan, och jag tycker det blir så tjusigt när man viker till vingarna lite och bara limmar fast kroppen. Så jag blev extra glad att jag fick tag i en större också!

Dock var denna stans STOOOR... väldigt stor! Så just nu har jag lite förvaringsproblem, lådan som jag förvarade mina stansar i innan räcker helt plötsligt inte till...

Men jag är glad över mina nya leksaker, och det är ju huvudsaken!! =)

Fjäril med lite uppvikta vingar...


Min nya stans bredvid en av de jag har sedan tidigare, ni ser skillnaden i storlek...
Som extra jämförelse har jag lagt en femkrona bredvid.






3 kommentarer:

Maria sa...

fin fin stans! kommer över och lånar den nån gång! :D

Anonym sa...

Självklart! Du är så välkommen... =)

Anonym sa...

Den såg ju trevlig ut.... tycker om att stansa ut saker... men sen får jag ingenting mer gjort..... SUCK!!
//Marina