måndag 9 februari 2009

Var bara tvungen att testa...

Gissa vem som haft pärlplattor framme igen...?! =)

Gjorde en pärlplatta i höstas som inom en ganska snar framtid ska ges bort som en liten kul grej (allt är fixat, samt fotograferat för bloggpublicering - måste bara överlämnas till mottagaren först...). Dock hade "någon" strukit lite dåligt, för när den trillade i golvet gick den sönder =(

Bara att göra en ny alltså! Och när jag ändå höll på så passade jag på att testa en grej jag sett på nätet...


Sju stycken sex-kantiga pärlplattor, med ett mönster som vid första anblicken kanske inte är så självklart. Någon idé vad det kan vara?!



Japp, ett pussel... Med gubbar på! Vet inte än om det finns fler lösningar än en. Ärligt talat körde jag fast när jag försökte sammanfoga bitarna, och fick "fuska" lite... Får väl testa det hela på någon "pussel-expert" - någon som känner sig manad att försöka?! =)

Inga kommentarer: