fredag 20 februari 2009

Ett lila kort, och lite "skäll"...

Var och hjälpte Hanna lite i nya lägenheten igår. Hon var inte så förtjust i kaklet över köksbänken med orangea blommor (kan det stavas så?? googlade, och hittade massa ekonomisidor som skriver om det 'orangea kuvertet' - så det stämmer kanske... men det ser lite fel ut!!). Efter lite mätande, klippande och fixande så har hon nu fint svart och vitt kakel med lite retro blommor - tänk så enkelt det går att förnya med hjälp av kontaktplast och färdig kakeldekor! Vi fotograferade med min mobil och förhoppningsvis blir bilderna bra så jag kan länka till hennes nya fina blogg där det säkert lär komma ett inlägg om detta.

Överlämnade även en liten inflyttningspresent och ett egentillverkat kort...

Ett kort i flera lila nyanser och lite vitt...

Jag hann även med en fika och lite spring i affärer med Camilla och hennes sportlovslediga döttrar. Trevligt att träffas, det var ju eeevigheter sedan!! Fick i alla fall lite "skäll" av henne eftersom hon tycker att uppdateringen av bloggen varit lite dålig på sista tiden... Kan faktiskt hålla med om det, och lovar att bättra mig =) Har lite grejer att visa upp, men kan inte göra det förrens de är överlämnade till mottagarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Är supernöjd med kakeldekoren! Kan inte sluta beundra den ;)

Har målat mitt H nu också. Bokhyllan är inköpt och ihopmonterad. Ska så smått börja fylla den med böcker och pryttel.