fredag 13 februari 2009

Grattis-kort

Har samlat på mig några grattis-kort som jag äntligen fått fotograferade...


Har här använt en av "Wild Things"-kvistarna från "Gel á Tins". (Såå vackra stämplar - värda varenda krona!!). Vitembossad på svart papper fastsatt på ett vitt kort. Rödembossad grattistext.


Grön botten där jag stämplat ballonger med WaterMark-dyna direkt på kortet. Vitembossad grattis-text, stämplad nalle som är färglagd med akvarellpennor. Några ballonger utstansade i olika färger.


En lite suddig bild på ett grattiskort i brunt och turkost/blått.


Ytterligare ett av korten som jag tillverkade hos Maria igår. Satt och stämplade och rödembossade med min nya bakgrundsstämpel med blomrankor. Det blev dock inget bra resultat, och jag kom då på att jag kunde använda delar av det stämplade. Stansade ut två kvadrater och chalkade kanterna röda. Stämplade en grattis text och satte kvadraterna på en remsa vitt papper med lite struktur som sattes på ett svart kort.

Inga kommentarer: