onsdag 14 januari 2009

Tvättat...

Tillbringade stor del av gårdagen med att springa upp och ner till tvättstugan som ligger i grannhusets källare. Från tredje våningen, över gården, ner i källaren och genom sammanlagt sex låsta dörrar... Det finns en anledning till att jag inte gillar att tvätta!!

Dock har jag en fin påse till min tvätt... =)

Jag har ett ganska litet badrum, där det inte går att få in en tvättkorg - i alla fall inte om man vill få plats själv... Har däremot en stor garderob, där tvättkorgen får plats. Dock blir det lite jobbigt att springa fram och tillbaka så fort man ska slänga tvätten. Så för de "dagliga", mindre smutskläderna (strumpor och underkläder) har jag sytt en tvättpåse som hänger på elementet i badrummet.

Vanligt svart bomullstyg, och rött broderigarn för att snygga till det lite...

Inga kommentarer: