måndag 19 januari 2009

"Änglar, finns dom?" *

...ja, i alla fall hemma i mitt smyckesskrin...

Hittade materialet till dessa små söta änglar när vi var på Syfestivalen i Stockholm i höstas. Och eftersom Jag är Jag så kunde jag ju inte nöja mig med att göra bara EN... =)

Blå, grön, lila, svart, vit/rosa, röd och genomskinlig...


Änglarna är just nu mitt absoluta favoritsmycke! Växlar mellan dessa sju i en silverkedja runt halsen. Har haft lite funderingar på att göra örhängen också men har inte kommit så långt.

Finns det någon som är intresserad av att ha en egen ängel är det bara att höra av sig, jag har material så det räcker och blir över...


(* Rubriken är en filmtitel som jag tyckte passade till detta inlägg. Filmen från 1961 har bland annat Jarl Kulle och Christina Schollin i rollerna. )

1 kommentar: