söndag 18 januari 2009

Lite funderingar...

Har upptäckt att det är väääldigt många jämna födelsedagar i släkten och vänkretsen detta år! Borde kanske börja tillverka lite kort redan nu...

Dessutom fick jag lite inspiration i en blogg - en tjej som har satt som mål att göra två julkort varje månad detta år. Det är ju egentligen jättesmart! Man kommer ju ha 24 klara julkort i december... Och slipper sitta och tillverka julkort i flera dagar. Dessutom kan jag ärligt erkänna att jag tyckte det var lite synd att lägga undan alla mina fina julstämplar. Jag ska nog också försöka tillverka lite julkort under året!

Sen känns det som det var evigheter sedan jag tillverkade något av pärlor och silver. Tror att mitt smyckespysslande hamnat lite i skymundan den sista tiden. Kanske ska ändra på det...

Och så har jag ju mitt broderi som jag vill ha klart... Det är mycket nu! Dock är det ju ganska mycket sport på tv nu, med längdskidor, skidskytte och handbolls-VM, och det är ju en perfekt sysselsättning tillsammans med broderiet!! =)

Inga kommentarer: