tisdag 14 juli 2009

KAOS-award



När jag kom hem förut låg ett kuvert på min hallmatta... Och däri fanns KAOS-awarden som Monica gjort till mig! Så snabbt... Och så fin!! Jag hade ju sett den på bild, men den är ännu tjusigare i verkligheten. Har även försökt fotografera den själv, men det är inte det lättaste...!!

Om ni inte varit inne hos Monica och tittat (vilket jag hoppas ni gjort...) kommer här motiveringen hon gav till att just jag fick en av hennes KAOS-awarder:

Den första går till underbara Therese med bloggen pysselpysselpyssel. För det första så är hon så otroligt gullig och rar med massa snälla kommentarer :-). Men för det andra så är hon otroligt kreativ! Hon är en mångpysslare som sätter tänderna i allt pyssel hon hittar. Dessutom gör hon fantastiska broderier vilket gör mig sugen på att testa denna hobby också :-) Kolla in den här t ex :-) och den här. Visst blir man sugen på att testa??

Tack!! =)


Problemet nu är ju att jag ska föra denna award vidare... Får fundera lite över var mina awarder ska hamna! Och hur de ska se ut...


1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till awarden systeryster! Den förtjänar du verkligen!!! massa kramar från lillasyster