lördag 25 juli 2009

Firande av en 30-åring och en konfirmand

Nyss hemkommen från firande av Kusin M som fyllde 30 för några månader sedan, men som hade sin fest idag. Trevligt umgänge med släkt och vänner samt god mat. Jag hade fått till uppgift att fixa kortet till familjens present...


Ett foto på M och hans äldsta dotter A, swirls stämplade med WaterMark-dyna, siffran 30 utklippt ur kollegieblocken med svarta sidor och vita linjer som jag köpte i Ullared, samt PeelOff-bokstäver.


Vi passade även på att gratulera Kusinbarn A som konfirmerades för några helger sedan. Hon fick en av mina smyckesänglar samt ett par örhängen, och till dem gjorde jag en liten ask där jag fick möjlighet att testa min 'TopScore Multiboard'. Dessutom blev det ett kort med bland annat ett litet kors. Både kort och ask dekorerades med papper där jag stämplat och silverembossat min nya HeroArt-stämpel 'Desingblock Line & Flower Pattern' på svart bakgrund, samt silverfärgade utstansade fjärilar.



Kort och presentask...


Ett suddigt foto på kortet.


Asken dekorerad med silverembossat papper, silverfjäril och svart band.


En vit ängel och örhängen med silverringar och svarta hjärtan...

1 kommentar:

Alicia Liljeberg sa...

tack så jättemycket för konfirmationspresenten... örhängena och ängeln var jättefina !! :D<3