torsdag 16 juli 2009

Lite KAOS-information

Tänkte att det kanske vore bra om jag informerar lite om vad detta med en KAOS-award innebär...

Yoli är den som startade det hela, och så här skriver hon:

KAOS
(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)

En levande logga som sänds till någon man uppskattar.

Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Å på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.

Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS – Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
Skaparens eget namnStorlek: 10×15cm

Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.

På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.
Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.


Så detta innebär ju att jag nu måste komma på vilka tre kreativa kortmakare som ska få mina awarder, samt hur dessa awarder ska se ut. Ens egen stil eller specialiteter ska finnas med på korten... Hmm, vad är min stil?? Har några idéer på vad jag skulle vilja ha med, saker som jag ser återkommer väldigt ofta när jag gör kort! Får väl se om jag lyckas få ihop det till något bra... =)

Inga kommentarer: