onsdag 15 september 2010

Placeringskort och etiketter

Ytterligare ett familjeprojekt inför bröllopet var bordsplaceringskorten, där precis ALLA var inblandade. Mamma, Pappa, LilleBror, L, S, J, jag och framförallt LillaSyster. Temat var samma som inbjudningarna och de blev riktigt lyckade - när de väl var klara...




Istället för en gästbok på bröllopet fanns ett bord där det stod en stor vas med björkris där man fick skriva en hälsning till brudparet på en etikett och sedan hänga i riset. Jag fick uppgiften att stämpla på etiketternas baksida - på alla 97...

Jag började stämplingen med inställningen att allt skulle vara perfekt; centrerat och rakt. Men insåg efter ett tag när jag jämförde storleken på högarna med stämplade och ostämplade etiketter att det skulle ta mig eeeeevigheter om jag skulle lyckas få till allt perfekt - så till slut stämplade jag bara. Allt blev inte rakt och i mitten, men det var faktiskt inget man tänkte så mycket på.






1 kommentar:

Hanna sa...

Jättefin font på stämpeln!
Kram