söndag 5 september 2010

Årets tionde julkort...

är inte tillverkat än.

Veckan som gått - och framförallt fredag, lördag och söndag - har nästan helt ägnats åt LilleBror & L's bröllop. Jag har tillverkat placeringskort (dock inte själv, det blev ett riktigt teamwork), stämplat etiketter, dekorerat två tändsticksaskar och en ringask, broderat klart mitt senaste broderi, dekorerat en bardisk med decopage samt gjort två kort och en etikett. Dessutom har jag varit med och gjort sallad till hundra personer, möblerat en festlokal, dukat för alla gäster och sedan städat upp dagen efter festen. Lägg till det fyra dagars jobb samt en trevlig eftermiddag på stan med lunch ihop med Hanna så förstår ni att det helt enkelt inte funnits tid att tillverka något julkort denna vecka...!!

Jag får helt enkelt göra två stycken julkort nu till veckan som kommer!

Dessutom har jag ju lite att blogga om...  ;o)

Inga kommentarer: