torsdag 16 september 2010

Ringasken

För att underlätta både för Ringbäraren Isak och för prästen så ville brudparet ha en ask som båda ringarna fick plats i. Jag fick till uppdrag att försöka hitta en sådan, och efter lite letande hittade jag en smyckesbutik som snällt nog kunde tänka sig att sälja en av sina askar till mig. "Problemet" med asken var dock att det på locket fanns en företagslogga. Dock såg jag som pysslare chansen att få sätta min egen prägel på asken... =)

Lite vitt papper, brudparets initialer och bröllopsdatumet i peel-off stickers, samt en turkos körsbärsblomma, eftersom just turkos var en genomgående färg i bröllopet.


 

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag börjar förstå att du hade mycket att göra inför bröllopet... och det var inte ens ditt eget!! ;0)

Gillar blomman, såklart...

Kram