tisdag 7 september 2010

Bröllopspresenten

Som en bonuspresent till LilleBror & L har jag gjort ett broderi till dem. S hjälpte mig att redigera ett foto i datorn som jag sen gjorde broderimönster av - och sen har jag broderat, broderat och broderat... Cirka 30 timmar har jag lagt ner och jag känner mig ganska nöjd med det färdiga resultatet. Alla som sett broderiet och som känner brudparet säger att det är väldigt likt. För er som läser bloggen och också känner dem - stämmer det???





Inramat och klart...
*

6 kommentarer:

Hanna sa...

Det blev jättefint! Jag tycker att de är lika originalet, speciellt L, man ser direkt att det är hon. Du är så duktig!
Kram

Anonym sa...

Snyggt! Det är absolut likt dem båda. :-)

Maria sa...

jättesnyggt! Har ju bara träffat bruden nån gång så henne ser jag inte om det är likt eller inte. Men det syns på en gång att det är lillebror

Anonym sa...

Absolut de är lika originalet =)
Du är så duktig kram Carola

Annelie sa...

Likt eller ej kan jag ju förstås inte svara på men det är nedrans SNYGGT!
Vilket jobb...men så kul att få!
Kram!

Anonym sa...

Snyggt och likt de båda.
Och vilket jobb du lagt ner.
Är som vanligt impad.
Kram V