lördag 18 september 2010

Botar min broderiabstinens...

Efter att ha broderat Hannas födelsedagstavla tidigare i sommar, och nu även fixat bröllopsbroderiet till LilleBror och L så skulle man ju kunna tro att jag är lite less på att brodera. Men jag har faktiskt insett att jag saknar ett broderi! Det har hänt vid flera tillfällen att jag satt mig framför tv:n eller lyssnat på fotboll på webbradion och börjat leta efter mitt broderi...  ;o)  Så van har jag alltså blivit med att brodera!!

Så idag har jag satt igång med ett nytt broderi. Även denna gång är det ett svart-vitt broderi, men till skillnad mot förut så har jag inte gjort mönstret själv - utan jag hittade det på nätet. Återkommer med en uppdatering när jag kommit en bit..!!

2 kommentarer:

annicka sa...

HEJ HEJ! SNYGGT JULKORT!
jA VISST ÄR ASKARNA COOLA :) HITTAR DU INTE BESKRIVNINGEN SÅ HOJTA TILL, DÅ FÅR DU DEN AV MIG. HAR GJORT 2 ASKAR TILL SOM SKA LÄGGAS IN PÅ BLOGGEN...VARNADE JU FÖR EN HOPER =) HA DET GOTT I RUSKET! KRAM KRAM

Hanna sa...

Ska bli kul att se hur det blir. Jag är ju ett fan av dina broderier :0)
Kram