lördag 19 juni 2010

B som i Bröllop

Idag är det alltså den stora dagen, i alla fall för vår Kronprinsessa och hennes blivande make. Överallt är det bröllop just nu - i tv, på radio, i tidningar, på nätet, i annonser och i affärer. Så jag vill ju inte vara sämre... ;o)

Jag har ju nämnt att jag blivit inblandad i ett pysselprojekt som än så länge varit hemligt. Men nu kan jag alltså avslöja vad det är! Även i min närhet är det bröllop på gång, och jag har alltså fått den stora äran att hjälpa till. Bröllopsinbjudningarna är avklarade, och om jag förstått saken rätt ska det också fixas bland annat kyrkprogram, festprogram, placeringskort och skyltar till buffén  - och jag utgår från att jag kommer få vara inblandad i det också  =)








2 kommentarer:

Hanna sa...

De blev ju jättefina! Gillar färgen och rosetten.

Ska iväg till föräldrarna och titta på bröllopet tillsammans med mamma. Pappa och brorsan drar på fotboll i Degerfors.
Kram!

Monica sa...

Äntligen stillades nyfikenheten :-) Vilka ursnygga inbjudningskort!! Det måste vara en riktigt nöjd brud nu :-)
Hoppas du får en härlig helg! Kram kram!