torsdag 4 februari 2010

Armbandet med stort A

... eller favoriternas favorit!

Ett nytt armband igår alltså, och så har jag börjat använda armbandet med silver- och gummiringar som jag tappade bort och hittade igen förra veckan. Dock känner jag på mig att när jag väl står där på morgonen och ska ta på mig ett armband kommer det bli samma som alltid - favoriten.

Ni som känner mig vet nog vilket armband jag menar. Jag har också visat upp det här förut i bloggen, nämligen som ett av de första inläggen i oktober 2008 - men jag tror inte det var så många som läste bloggen då...


 

  



En väldans massa silverringar som jag tillverkat av silvertråd och sedan sammanlänkat. Kommer absolut inte ihåg vad denna typ av kedja har för namn, men det är samma teknik som användes till riddarnas brynjor förr i tiden. 

3 kommentarer:

Sara sa...

ojojoj du måste verkligen ha tålamod :) Blev riktigt snyggt!

Hanna sa...

Du vet att jag älskar det! Kram

Monica sa...

Haloj! Va kul att du köpt punchar ändå :-) Ska bli skoj att se vad du hittar på med dem :-) JAg köpte en ny som sagt (inte iscicles) utan den heter daisy fan. Men det blir så stora mönster att den e väldigt svåranvänd... Så det va nog inte det bästa köpet hahaha :-) Oj vad jag skriver som en kratta... Är supertrött o borde nog gå o sova. Haft tenta idag... KRam kram! (Snyggt armband också du har gjort :-)