torsdag 4 juni 2009

Regn och lite shopping

Har haft en trevlig eftermiddag/kväll idag tillsammans med Hanna, Veronika och Marina. Det var Marknadsafton i Örebro, vilket innebär marknadsstånd, några karuseller samt fyndbord utanför butikerna. Vädret hade väl dock kunnat var bättre - kyla, blåst och regn...

Handlade inte så mycket. Fyndade två rullar tapet på en antikvitetsaffär, 10 kronor rullen - härligt brunblommiga... =) Dessutom blev det två svarta ramar, så imorgon ska mitt Audrey Hepburn-broderi ramas in. Sen fanns ett marknadsstånd med pärlor - farligt, farligt... ;) Blev inte så mycket inhandlat där dock, känner att jag kanske behöver använda upp lite av de jag har först. Men de hade en webb-butik, så den måste ju kollas upp!

Imorgon måste bröllopskortet med 50-tals tema göras klart. Har funderat fram och tillbaka över hur det ska se ut. Har ju inte lyckats hitta "rätt" mönsterpapper, så S var snäll och hjälpte mig att göra ett mönster i Photoshop, så imorgon ska jag försöka göra eget mönsterpapper med hjälp av datorn och skrivaren. Babyblått och turkost är det önskade färgvalet... Vi får väl se hur det färdiga resultatet blir =)

Kramar

Inga kommentarer: