torsdag 25 juni 2009

Fotboll och fjärilar i inlägg 200...

Upptäckte att detta är inlägg nummer 200 i min blogg - känns inte som om jag skrivit så mycket! Och samma känsla hade jag visst vid inlägg 100...

Sitter och slötittar på fotboll; semifinalen mellan Sydafrika och Brasilien i Confederations Cup. Kände att jag ville ha något att sysselsätta mig med, och stämplade därför upp ett gäng fjärilar som jag även embossade - och nu sitter jag alltså här och klipper... Får väl bli några kort med fjärilar snart =)



Tröttnar jag inte helt på detta får jag leta upp lite andra pappersfärger samt embossa och stämpla med lite färg. Dels är det ju bra att ha lite klara motiv liggandes, och sedan tycker jag att detta figurklippandet är en bra sysselsättning när man sitter ute i solen!

KramKram,

Inga kommentarer: