torsdag 19 mars 2009

Varför köpa...??

...när man kan tillverka själv?!

Har varit några dagar i Örebro och umgåtts med mina vänner. Vi har fikat, promenerat, pratat, ätit och gått i affärer. Jag har införskaffat nya akvarellpennor i fler färger än de få jag redan hade, dessutom har jag "fyndat" ett scrapbookingset på Bokia för 39 istället för 249 kronor. Kunde helt enkelt inte låta bli, även om kommentaren jag fick från S - "Men du säger ju att du inte gillar scrapbooking!" - stämmer... =)

Var inne på smyckes- och accessoarbutiken 'I am' och fick där en hel del inspiration till smycken att tillverka. Såg ett ganska fint armband som jag delvis "härmade"...



Har varit dåligt med pyssel och bloggande några dagar - och det lär nog inte bli så mycket bättre de närmsta dagarna heller... Det är dags för syjunta igen, denna gång hemma hos mig. Så jag måste städa samt fundera ut vad jag ska bjuda på imorgon. Dessutom har jag ju broderat klart mina Lichtenstein-tjejer så antingen måste jag leta fram lite garn så jag kan testa stickringarna eller plocka fram mitt "evighetesbroderi" med solrosor, eller komma på något annat. Har hittat en fin bild med Audrey Hepburn som jag är lite sugen på att brodera...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefint armband! Kram