lördag 3 oktober 2009

Kan inte ta åt mig hela äran!!

Fick till uppdrag att göra ett kort igår. Hade lite idéer på hur jag skulle göra det, men så kom S med bästa idén och alla planer ändrades direkt! =) Det blev inte riktigt som vi tänkt från början, men det blev ändå bra.


Ser ni vad det är?? ;)


Kortet är vikt i tre delar. När man öppnar kortet ser det ut så här.


Och när man viker ut nästa flik finns hälsningen.


Det mörkgröna kuvertet till kortet dekorerades med en silverembossad stämpel. En av blomstämplarna från HeroArts som jag köpte till reapris hos 'Kortmakaren' i somras.



Fick även till uppgift att göra ett par bokmärken till LillaSyster. När jag lämnade tillbaka lite böcker som jag lånat av henne hade jag glömt kvar ett av mina bokmärken, och hon blev så förtjust i det så hon ville ha några fler. Och som snäll StoraSyster så fixade jag självklart några ;)




4 kommentarer:

Hanna sa...

Coolt! :)

dagenskreativa sa...

Kul idé med kortet:) & tack för kommentaren om mina virkade små saker:) Hur går det för dig, har du börjat virka något?

Hoppas att du får en fin söndag & ett bra avslut på helgen!

Kram Anna

Maria sa...

fint kort! gillar kylskpået!

Tiggy sa...

Mycket fint och påhittigt. :)