tisdag 18 augusti 2009

Lika bra att erkänna...

Just nu är det fjärilar som gäller!! =)




Ni som läst min blogg förut vet kanske att jag gillar att dekorera kort med fjärilar som har lite uppvikta vingar. Normalt brukar jag stansa ut dem, men på pysseldagen använde jag embossade och utklippta fjärilar från 'Tingtura Design'. Blev väldigt nöjd, och har nu suttit och stämplat upp samt embossat massa fjärilar i olika färger. Har en stor hög fjärilar liggandes som ska klippas ut - perfekt att göra nu när det är så mycket friidrott på tv... =)


Några av korten och paketen där jag använt fjärilar med uppvikta vingar...


Korten från pysseldagen förra veckan med Tingtura-fjärilarna.



Kommer kunna dekorera med fjärilar i en halv evighet... ;) Men det är ju lika bra att göra många när man ändå håller på!! Och som sagt; att klippa ut dem är ett trevligt tidsfördriv framför tv:n och Friidrotts-VM.

4 kommentarer:

Hanna sa...

Åh, de är så fina fjärilarna! Gillar speciellt de rosa och blå/turkosa!

Tack för den fina kommentaren på min blogg. Du vet att jag tycker om dig i massor också :) kram kram

Anonym sa...

Fjärilarna är underbara!!! Och du, jag väntar fortfarande på länkar.... eller har du inte fått mitt mejl???

Kraaaam Marina

Monica sa...

Håller med dig fullständigt!! :-) Fjärilar är verkligen helt underbara o så vackra! Ser fram emot att få se vad du hittar på med alla fina fjärilar :-) Du har ju redan gjort massa fint med dem :-)
Kram kram!

Hanna sa...

Hej!

Ja, fjärilar är verkligen vackra att dekorera med!
Och dina är ju helt underbara!!!
Såå kul idé! :o)

Ha det bra!
Kramar från Hanna