onsdag 30 december 2009

Två snabba kort

Postade två stycken kort igår och jag har nu fått bekräftat att båda kommit fram. Som så ofta när det gäller mig var jag ute i sista minuten så det blev två mycket snabbtillverkade kort...



Dagen före julafton trillade det ner ett jättefint julkort på hallmattan, från söta Monica. Självklart blev jag jätteglad, men det kändes också lite "träääligt" eftersom jag tänkt skicka julkort till henne, men det glömdes bort. Det fick nu istället blir ett kombinerat "tack-för-kortet/hoppas-julen-varit-bra/lyckönskningar-inför-det-nya-året"-kort...

Hon gav mig också ännu mer beslutsångest med kortet hon skickade... Jag funderar för fullt på om jag ska införskaffa den mycket populärar MarthaStewart-kansstansen 'Doily Lace' som man ser i massa olika bloggar. Jag tvekar lite för jag tror att jag nog inte kommer använda den så mycket (och den är ganska dyr) men så fort Monica gör något med den och visar upp det i sin blogg så blir jag jättesugen på att köpa den. Nu fick jag ju se ett kort där hon verligen använt den, och det gjorde ju inte min beslutsångest lättare... =)




Kusinen med Sambo blev för några dagar sedan Herr & Fru i all hemlighet... Gratulerade både via sms och Facebook, men tyckte att det kunde vara trevligt att skicka iväg ett kort också! 



Inga kommentarer: