fredag 4 september 2009

Försök att bota huvudvärk =)

Det har varit lite si och så med uppdateringen här på sista tiden. Dels beror det på att jag just nu - ännu en gång - är inne i en "anti-pyssel"-period. Dessutom har jag faktiskt pysslat lite, men det är saker som inte kan visas upp här förrens de överlämnats till mottagarna.

Idag har jag i alla fall tillverkat två kort. Har en sprängande huvudvärk, och försökte vila lite i hopp om att den skulle försvinna - men det blev bara värre av att ligga ner och känna hur ont jag hade så det blev lite pyssel istället för att försöka förtränga =)


Fick användning för lite av den tapeten jag köpte i början av sommaren. Stämpeln kommer från 'Karlssons Scrapperi'.



Stämpel från 'Fiskars', det spetsliknande bandet är presentsnöre från Lagerhaus och det svarta pappret med vita ränder kommer från ett kollegeblock inhandlat på GeKås i Ullared.


1 kommentar:

Hanna sa...

Kul att tapeten kommit till användning, den var verkligen häftig!