måndag 6 juni 2011

Bröllopskort

Vi har varit på ett helt fantastiskt bröllop i helgen, där syjuntans Johanna gifte sig med sin Gustaf. Det var en perfekt dag med strålande sol, god mat, trevliga gäster och ett mycket vackert brudpar. 
Vi resterande tre syjuntetjejer med respektive presentade med att bjuda brudparet på en helg i Örebro med diverse aktiviteter senare under hösten - och jag fixade ett kort till detta...



Fotograferingen av kortet blev inte den bästa. Blixten blänkte för mycket i pappret! På den undre bilden ser man att jag använt ett lite silverglittrigt papper.
Att fixa till den lilla buketten var inte det lättaste eftersom alla blommor - och framförallt "pärltrasslet" - mer eller mindre levde sitt eget liv... Dessutom var jag osäker på om buketten skulle sitta kvar - så jag hade packat med mig limtuben ifall att... =)
När man öppnar kortet finns förutom hälsningen och våra namn även en ficka med ett egengjort presentkort i, med information om vår present.


1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefint, gillar teckensnittet på schablonen.
Kram!