söndag 11 april 2010

Trött...

Har haft en riktigt trevlig dag tillsammans med Hanna, Veronika, Maria och Lisa. Vi har tillverkat kort och broderat - jag gjorde även några smyckesänglar på beställning. Det blev grekisk mat på Sokrates (tack igen tjejer för maten!) och sedan kladdkaka och chokladtoppar.

Som vanligt har mina stansar varit väldigt populära. Även om den personen som nog uppskattat stansarna mest ju tyvärr inte var med oss idag. Jag tror inte jag var den enda som tyckte att det kändes både lite tomt och konstigt - det var inte riktigt som det brukar!

Jag knåpade ihop fem kort, dock har jag inte lyckats få till några bra foton på dem så jag får återkomma med dem när det är lite bättre ljus att fotografera i. Just nu är det sängen som hägrar, att man kan bli så trött av att pyssla... ;o)

1 kommentar:

Hanna sa...

Tack för en jättetrevlig dag! Du vet hur mycket jag älskar våra pysseldagar! Det saknades dock någon, precis som du skriver, det var inte som det brukar. Jag hade ingen att buffa på och bråka med ;0)
Kram