fredag 9 april 2010

Kolla, kolla, kolla...

Såg igår att JennyStellas fått in lite spännande saker i butiken och har därför inhandla en sak som jag under vääääldigt lång tid funderat över om jag ska köpa eller ej. Tycker jag om den? Vill jag ha den? Behöver jag den??

Men eftersom jag hade pengar kvar på presentkortet jag fick från Föräldrarna när jag fyllde år i november tyckte jag att jag allt kunde unna mig denna sak...!!

Är det något som har lust att gissa vad som fanns i påsen nedan?!? Vad det är som jag numera är ägare av??  Monica kanske... ;o)




Japp! En kantstans från Martha Stewart; Doily Lace. Nu är jag alltså som "alla andra"  =D




3 kommentarer:

Monica sa...

Underbart Therese!!! :-) Äntligen! Så länge du har funderat på den nu :-) Nu vill vi se massa alster hihihi :-) Slit den med hälsan :-) hihihihi

Hanna sa...

Något att provköra på söndag kanske?
Kram!

Maria sa...

ja den måste man ju titta närmare på imorgon. :)