tisdag 15 januari 2013

En årlig tradition...

*
Inser att minnet inte är det bästa... Jag var nämligen ganska säker på att jag de senaste åren haft som tradition att ge mina föräldrar och syskon mini-julklappar i form av dekorerade ljus och/eller tändsticksaskar. Men nu när jag kollar igenom bloggen finns inget inlägg om någon sådan present 2011... och jag kan som sagt inte komma ihåg om jag missade detta förra julen eller om jag tillverkade något som jag glömt att blogga!

2008 blev det i alla fall tändsticksaskar till "herrarna" och smyckesänglar åt "damerna", 2009 hade jag dekorerat tändsticksaskar och gav dem dessutom inramade fotografier och 2010 hade jag dekorerat blockljus med stämplade motiv samt dekorerat tändstickaskar.

Till julen 2012 blev det cellofanpåsar innehållandes dekorerade tändsticksaskar samt värmeljus som jag dekorerat med Washi-tejp (japansk papperstejp).