torsdag 7 juli 2011

Firande av Hanna

Världens bästa Hanna fyllde år medan vi var i London, så mitt i allt packande så tillverkade jag ett kort till henne som postades på väg till flygplatsen.
När hon, jag och Veronika träffades för en dag på stan i förrgår hade jag tillverkat ytterligare ett kort till henne som innehöll ett presentkort på Stellas, samt gav henne en liten bonuspresent.

Kortet som jag skickade.

Kortet som överlämnades med presentkortet i.
*
Både 'gratulerar!'-stämpeln på första kortet och vimplarna på andra kortet kommer från gummiapan.


"Bonuspresenten"...
Tanken först var att jag skulle tillverka ett par örhängen, men inspirationen och tiden räckte inte riktigt till. Så jag fixade till en liten tändsticksask och fyllde den med brads. Hanna gillar nämligen också att dekorera kort med en retroblomma med en färgglad brad i mitten.
*

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack världens bästa Therése för de fina presenterna :0)

Korten pryder kylskåpet och jag älskar att titta på dem.
Kram!