onsdag 2 februari 2011

Oj...

Fyra (FYRA...!!) inlägg under januari... 
Det är riktigt dåligt!!
Men varken inspiration eller tid har funnits, och frågan är väl om det blir så mycket bättre nu när jag är igång med mina studier?! Har dock haft en tanke med att "belöna" mig själv med pysseltid när jag har extra svåra kapitel, eller när jag duktigt läser en längre stund utan att syssla med massa annat...  ;o)

För att få igång pyssellusten igen satte jag mig i lördags och påbörjade 20 små kort i 7,5x 7cm (fråga mig inte om kortens storlek - det bara blev så...). Jag valde papper som matchade kortbasens färg och klippte till, samt letade efter dekorationer och färdiga stämpelmotiv. Allt för att det ska vara så enkelt som möjligt!

Åtta av dessa tjugo kort är nu mer eller mindre klara - perfekta att ha till ett paket eller i en blombukett.


Hur det såg ut i lördags....
*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina kort! Smart att ha en drös med kort färdiga när det behövs.
Kram!