måndag 29 november 2010

Årets tjugofjärde julkort

Det är långt mellan uppdateringarna här i bloggen nu! Det är ju nästan så jag får skämmas... Just nu har det varit dåligt med tid att pyssla, och jag är rädd för att det kommer bli ännu mindre tid nu veckorna fram till jul. Tyvärr!!

Julkortet för förra veckan kommer i alla fall här. Tillverkade det faktiskt sent igår (söndag), men hade inte "ork" att fotografera och blogga när jag väl var klar - så det kommer en dag sent. Kanske ska passa på att göra veckans julkort nu när jag ändå har pysselsakerna framme på köksbordet?!




 Mönsterpapper, embossad stämpel, 3D-kuddar, grönchalkade kanter... Det behöver inte vara jätteavancerat - men ändå bli ganska fint! =)
*

1 kommentar:

Hanna sa...

Jättefint. Jag gillar den stilen på kort. Mönsterpapper med vit ram runt.
Kram