söndag 9 december 2012

Fotoalbum och dörrskyltar

*
I april invigdes Stadionklinikken i Fredrikstad, Norge som ägs och drivs av LillaSyster med sambo och vänner. Själv kunde jag inte följa med på invigningen men våra föräldrar var där och nyligen hjälpte jag Mamma med ett fotoalbum med bilder från invigningen som ska ligga på kliniken. 
Framsidan dekorerades enkelt med ett rött papper och bokstavsstickers.




Jag blev tillfrågad om jag kunde skära ut ord i självhäftande vinyl som skulle fästas på de olika dörrarna, och på några av fotona i albumet finns dessa dörrar med... Själv har jag inte sett dem på riktigt än, men det blir förhoppningsvis en sväng till Norge inom en snar framtid! 




I inlägget om Stadionklinikken har jag fått en fråga från Jenny om jag gör liknande ord på beställning och vad de skulle kosta. Jag har inte gjort det förut, men det skulle inte vara helt omöjligt... Lite beroende på vad det är. Du får gärna höra av dig igen!


Inga kommentarer: