fredag 21 september 2012

*

Om man tittar bakåt i denna blogg kan man dels konstatera att det har uppdaterats vääääldigt sällan under detta år, dessutom så är det mesta jag gjort under denna tiden dekorerade klädesplagg där jag använt mig av min Silhouette.

Min förhoppning är att det kommer bli fler uppdateringar här i framtiden (har en del obloggade saker som det inte funnits tid att publicera), och jag kan lova att det även i fortsättningen kommer bli en del dekorerade kläder...

Efter att ha fixat babybodies till små nytillskott i min närhet under en tid har jag nu en egen liten "prins" som kommer få massa fina tröjor!! =)
*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fina! Lillplutten kommer bli mycket fin i dessa.
Kram

Unknown sa...

Vilka fina bodysar! Jag undrar sen om vi kan komma nästa vecka onsdag eller torsdag på kvällen och hälsa på lillkillen. Kran