torsdag 16 augusti 2012

Mer mobilskal...

*
Innan jag började använda det broderade mobilskalet i förra inlägget har jag använt ett skal där jag ännu en gång funnit inspiration på en blogg.
Med hjälp av ett skal med genomskinlig baksida (och svarta gummikanter för de gånger jag lyckas tappa min mobil i backen...) har jag kunnat växla utseende på min mobil allt efter humör genom att byta ut det mönsterpapper som jag klippt till och satt mellan telefonen och skalet.
Roligt att få användning för alla de fina mönsterpapper jag har köpt och som inte blivit använda till kort än, och att dessutom ha ett mönster på min mobil som ingen annan har! =)




Man kan verkligen variera utseendet i oändlighet!
*

2 kommentarer:

Hanna sa...

I-landsproblem ;0) Men fina mönster.

Jenny W sa...

Vilken urkul idé!