torsdag 15 december 2011

Äntligen!!!

*
Förra året tillverkade jag ett julkort i veckan från början av juli och fram till jul. Flera gånger under den tiden ångrade jag att jag hade hoppat på denna utmaningen - men ville inte bryta. Något jag var glad för i slutet av året när jag bara behövde skriva julkorten och lägga dem på brevlådan.

I år har inte tiden funnits till liknande julkortstillverkning, och nu på slutet har inspirationen varit som bortblåst. Efter att ha suttit två lördagar i rad (på julpysselmara på Stellas samt pysseldag med tjejkompisarna) utan att tillverka ett enda julkort - så fick jag paniktillverka alla mina julkort nu i veckan.
23 stycken blev det sammanlagt, där vissa är vääääldigt enkla och flera är i stort sett identiska. Men det blev i alla fall egentillverkade julkort - och inte köpejulkort som jag faktiskt ett tag trodde att vi skulle få skicka i år.

I morgon ska de skrivas och postas. Nästa år tror jag att jag ska börja lite tidigare... ;o)


*

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag är övertygad om att julkorten kommer bli jättefina och vad spelar det för roll om en del är likadana, bara att inte skicka de till folk som inte känner varandra.

Hanna sa...

Ja det såg lite mörkt ut där ett tag, bra att du hann göra klart dem i alla fall ;0) Av bilden att döma så ser korten lika fina ut som vanligt när du gör dem.
Kram